Winkelwagen
Je winkelwagen is leeg
Heb je een vraag over een order of product? Stuur ons een bericht of maak alvast een afspraak. Maandag zijn we vanaf weer telefonisch berikbaar. Fijn weekend.
Heb je een Hotbath kraan in huis maar heb je last van een defect of een andere klacht? Dan kan een nieuw onderdeel een oplossing zijn voor jouw probleem. Geen zorgen, gelukkig heb jij destijds voor Hotbath gekozen. Hotbath biedt jou 5 jaar garantie én garandeert dat onderdelen 10 jaar na aankoop van een product leverbaar zijn. Hotbath heeft een ruim assortiment aan (SPOM) onderdelen en zijn in de meeste gevallen ruim voorradig.
Ik schrijf dit artikel omdat ik merk dat het toch nog wel regelmatig voor komt dat er een verkeerd onderdeel voor een verkeerde kraan wordt besteld. En dat kan ik wel begrijpen. Hotbath heeft meer dan 5.000 kranen en 1.000 onderdelen in zijn assortiment. Ik zou daarom willen adviseren om onderstaande stappen te doorlopen.
De eerste stap is een belangrijke. Over welke kraan of accessoires hebben we het? Voor we naar vervangende onderdelen gaan kijken moeten we eerst weten voor welke kraan we het vervangende onderdeel nodig hebben. Als we die al nodig hebben.
Ook is het handig om te weten in welk jaar je de Hotbath kraan hebt besteld. Hotbath heeft namelijk door de jaren heen niet stilgezeten en heeft verbeteringen in de kwaliteit van de producten doorgevoerd. Voornamelijk op gebied van binnenwerken.
Voorbeeld: Stel je hebt een B009 inbouwthermostaat, daar heb je sinds de oprichting van Hotbath tot en met nu 3 verschillende binnenwerken voor de thermostaat en omstel in omloop. Geen probleem verder, want alle 3 de types zullen normaal gesproken wel voorradig liggen en blijven. Maar wel goed om te weten dus.
Hoe kom ik er achter welke kraan ik heb? Hieronder enkele tips:
Zoals eerder gezegd geeft Hotbath jou 5 jaar garantie. Storingen en defecten kun je rechtstreeks aan Hotbath doorgeven. Dit is de meest snelle en efficiënte manier. Wie kan er beter beoordelen wat de beste oplossing is voor jouw klacht dan de fabrikant zelf?
Bekijk de website van Hotbath om een storing of defect te melden.
TIP: Hotbath heeft op die pagina ook de meest voorkomende vragen en klachten uitgelegd. Zeer de moeite waard om deze even door te nemen.
Kom je er niet helemaal uit? Dan kunnen wij jou eventueel daarbij helpen. Stuur ons een e-mail met:
Is de oplossing voor jouw klacht een nieuw vervangend onderdeel? Als Hotbath namelijk de oplossing heeft gevonden in de vorm van een nieuw onderdeel dan zul je ook het productnummer (SPOM) van het onderdeel ontvangen.
Wij hebben de meeste SPOM productnummers op onze website. Deze kun je vinden door het productnummer in onze zoekbalk in te voeren. Lees ook goed de beschrijvingen bij deze onderdelen als deze beschikbaar zijn. Hier vertellen we namelijk voor welke producten (en bouwjaar) deze onderdelen geschikt zijn.
Staat dit productnummer niet op onze website? Stuur ons dan een e-mail met jouw NAW- en contactgegevens en de gewenste productnummers, dan zullen wij de order voor je in orde maken. Betaling kunnen we in de vorm van een betaalverzoek voor je regelen.
Voor het installeren van je nieuwe onderdeel heeft Hotbath een aantal handige video's gemaakt.
Bekijk de installatievideo's van Hotbath.
Staat jouw onderdeel hier niet tussen? Zoek dan op onze website (of op die van Hotbath) om de technische tekeningen en montagehandleiding van het hoofdproduct op te zoeken.
Kom je er dan nog steeds niet uit. Dan kun je het beste contact opnemen met de technische dienst van Hotbath.
Valt jouw klacht buiten jouw garantie en heeft Hotbath geen passende oplossing kunnen vinden? Dan resteert de enige optie nog om een nieuwe kraan aan te schaffen. Wanneer we hierin kunnen en mogen adviseren horen we dat natuurlijk graag.