Winkelwagen
Je winkelwagen is leeg
Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. meer weten? | verbergen
Vandaag zijn we tot bereikbaar. Via de volgende kanalen kun je ons voor vragen en advies bereiken. We staan voor je klaar.
Badkamermeubels
Kranen
Toiletten
Wastafels
Douche
Baden
Spiegels
Accessoires
Tegels
Badkamerverlichting
Verwarming
Watermanagement
Zelf service
Direct inzicht krijgen in orderstatus? Of wil je een retour aanvragen? Regel het direct.
Voor vragen en advies
Wij zijn vandaag tot bereikbaar voor al je vragen.
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Kleine pakketten worden doorgaans via PostNL of DHL verstuurd. Heb je veel producten in je winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Meestal kiezen we er dan voor om de bestelling met een vrachtwagen te versturen.
De levertijd kan per leverancier of per product erg afwijken. Raadpleeg de levertijd die bij het product vermeld staat.
Op de dag van de levering krijg je bericht hoe laat de chauffeur die dag voor de deur staat.
Je kan ook in je eigen account terugvinden wanneer je bestelling bezorgd wordt. Wanneer je hier inlogt zie je de gewenste leverdatum en een Track & Trace code of tijdsvakindicatie van het bezorgmoment.
Heb je nog geen account maar al wel een bestelling geplaatst? Dan kan je ook achteraf nog een account aanmaken en je bestelling toevoegen aan het account.
Het kan voorkomen dat je geen Track & Trace of tijdvakindicatie hebt ontvangen voor je bestelling. Hieronder een paar mogelijke oorzaken en oplossingen:
Mogelijke oorzaken:
Hulp nodig?
Helpen de bovenstaande tips niet? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met je ordernummer en gegevens. Wij gaan er meteen mee aan de slag om je te laten weten waar je pakket is en hoe we dit snel kunnen oplossen.
Voor bestellingen vanaf € 100 is de verzending gratis. Tot € 100,- betaal je € 5,95 verzendkosten.
Uitzonderingen hierop zijn:
België:
Pakketten kunnen geleverd worden van maandag tot en met zaterdag. Grote bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd.
Ja, dit kan. Wanneer je bij ons gaat bestellen, kan je tijdens het afrekenen zelf aangeven op welke datum je deze bestelling kan ontvangen. Zo kan je zelf bepalen wanneer alles binnen komt. Wel zo handig als je nog midden in een verbouwing zit.
Ja, je kan tijdens het afrekenen kiezen om de bestelling af te halen. Handig wanneer je bijvoorbeeld geen tijd hebt om de hele dag aanwezig te zijn op de leveringsdatum. Op deze locaties is het ook mogelijk om de bestelling af te rekenen. Dat kan middels pinnen of gepast contant betalen.
Tijdens het bestelproces krijg je de keuzemogelijkheid om de bestelling te laten bezorgen of op te halen.
Je kunt je bestelling hier afhalen:
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Kleine pakketten worden doorgaans met via PostNL of DHL verstuurd. Heb je veel producten in je winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Meestal kiezen we er dan voor om de bestelling met een vrachtwagen te versturen.
Omdat de grootte van een bestelling per klant verschilt, kunnen wij hier niet direct zeggen door welke vervoerder de bestelling bezorgd wordt. Zodra wij weten wie de vervoerder wordt, ontvang je hierover bericht. In dit bericht ontvang je dan ook jouw Track & Trace code of een tijdsvak indicatie van de vervoerder.
De e-mail van de Track & Trace code kun je in de avond voor levering of in de ochtend/nacht van de levering ontvangen
Afhankelijk van de vervoerder wordt je bestelling bij de buren afgegeven, bij een afhaalpunt afgegeven of zal de levering op een later moment nogmaals worden uitgevoerd. Je wordt hierover door middel van een briefje in de bus, telefonisch of per email geïnformeerd.
Ja, dit is mogelijk. Neem voor de zekerheid een kopie van de bevestigingsmail mee.
Alle bestellingen worden met grote zorg vervoerd naar het aangegeven afleveradres. Leveringen vinden plaats tot de eerste deur. Als je in een etagewoning woont, is dit in veel gevallen een portiekdeur. De bestellingen worden vanaf daar overgedragen aan de klant. Bestellingen worden dus niet naar boven gebracht. Houd er dus rekening mee dat de vervoerder de bestellingen niet naar binnen brengt.
Wanneer je meerdere producten bij ons besteld, wordt automatisch gekozen voor de langste leveringstermijn. Dit doen wij zodat wij bestellingen in een keer verzenden. Is een bepaald product sneller leverbaar en wil je deze alvast eerder ontvangen zodat je alvast aan de slag kan? Dit is vaak geen probleem. Stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice via [email protected]. Dan gaan we samen even kijken wat mogelijk is.
Het is heel vervelend als je bestelling niet compleet is. Stuur dan een e-mail naar [email protected] met daarbij je ordernummer en omschrijf welke artikelen je mist. Indien mogelijk graag ook een foto als bijlage van de levering mee sturen zodat we het extra goed kunnen beoordelen.
Voor juiste levertijden en verzendkosten kunnen we je beter helpen op onze Nederlandse website.
Je hebt al 3 items in de productvergelijker zitten.